7 Ocak 2015 Çarşamba

Mobil Oyunlar

      1988 yılından beri grafik ve oyun programlamaya meraklıyım. Zaten yazılım sektörüne girmemdeki tek neden diyebilirim. Yıllardır ara verdiğim bu alana da vakit ayırmaya çalışıyorum. Geçen yaz ilk oyunumu Android telefon ve tabletler için geliştirdim ve Google Play de yayınladım. Run Horny olarak isimlendirdiğim oyunu geliştirirken ne kadar paslandığımın farkına vardım ve kendimi daha çok geliştirmem gerektiğini düşündüm.

                          


        Geliştirme aşamasında Xamarin kullanmaya karar verdim çünkü yıllardır alışık olduğum geliştirme ortamından ayrılmak istemedim. Tabi cross-platform imkanları da göz ardı edilemez ve bence çok başarılı bir kütüphane. Xamarin içinde geliştirilen MonoGame kütüphanesi süreçlerimi gerçekten çok kolaylaştırdı. Bu konuyu daha sonra detaylandıralım.


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder